همه چیز درباره طرحواره


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 83
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 375
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 546
:: بازدید ماه : 17018
:: بازدید سال : 77158
:: بازدید کلی : 451958

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

همه چیز درباره طرحواره
پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت 8:33 | بازدید : 401 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


همه چیز در مورد طرحواره به شما کمک می کند چگونه وب سایت خود را سئو کنید. Schema Schema به موتورهای جستجو و حتی شبکه های اجتماعی کمک می کند تا محتوا و اطلاعات سایت شما را بهتر درک و دسته بندی کنند. من محمد سلحشوری هستم. در ادامه این مقاله در مورد برنامه ها با شما صحبت خواهم کرد. گوش به زنگ باشید


طرح چیست؟

این یک تلاش مشترک توسط گوگل و چندین موتور جستجوی دیگر است که از چند سال پیش برای به دست آوردن اطلاعات معنایی بیشتر از صفحات وب آغاز شد. جالب است بدانید که طرحواره ابرداده ای است که به وب سایت شما اضافه می شود تا اطلاعات دقیق تری در مورد موضوع و مقالات شما به موتورهای جستجو ارائه دهد.

همه وبمسترها و کارشناسان سئو همیشه از توضیحات متا، عناوین متا و مواردی از این دست برای افزایش رتبه وب سایت خود با درک بهتر موتورهای جستجو از فعالیت های شما استفاده می کنند و موتورهای جستجو با دریافت این اطلاعات متوجه می شوند. در چه زمینه ای فعالیت می کنید و آیا در نتایج رتبه بندی شده اید، اما یک طرح کلی به خزنده های موتورهای جستجو کمک می کند تا دسته بندی محتوای شما را درک کنند و آن را در ساختار بهتر و مناسب تری نمایش دهند.

همانطور که می بینید، فرم های موجود در این صفحه به گوگل و سایر موتورهای جستجو می گویند که این صفحه مربوط به یک سازمان، شخص، فیلم، مکان یا موضوع دیگری است. این همچنین به شما کمک می کند تا در تابلوهای دانش قرار بگیرید و نسبت به رقبای خود رتبه بهتری کسب کنید.

تمامی این اطلاعات وارد شده در کد فوق بسیار مهم بوده و به جذب بازدید از وب سایت و افزایش رتبه وب سایت کمک می کند.این طرح با ارائه اطلاعات دقیق به موتورهای جستجو مانند گوگل باعث می شود تا سایت شما در رتبه بالاتری در SERP قرار گیرد. این بدان معناست که موتورهای جستجو دقیقاً می دانند که سایت شما چه اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد و سعی می کنند آن را بهتر ارائه دهند.

به عنوان مثال، اگر سایت شما یک وبلاگ شخصی یا یک نمایه سازمانی دارد، می توانید آن را به طور جداگانه به گوگل ارسال کنید. علاوه بر این، اگر کسب و کار شما در یک منطقه جغرافیایی خاص فعالیت می کند، می توانید با اطلاع دادن به گوگل از این مکان از طریق برنامه، رتبه بهتری در جستجوهای محلی کسب کنید.

همچنین، استفاده از زمان‌بندی به پانل‌های دانش گوگل کمک می‌کند تا اطلاعات بهتری در اختیار کاربر قرار دهند. این بخش در صفحه نتایج قرار دارد و سعی دارد بهترین اطلاعات را در مورد موضوع جستجو شده ارائه دهد. برای مثال اگر مهران مدیری را در گوگل سرچ کنید، تمام جزئیات، فیلم ها، سال تولید، بیوگرافی و تمامی اطلاعات مهم این بازیگر را مشاهده خواهید کرد.

طرحواره به شما کمک می کند تا سایت خود را به شبکه های اجتماعی متصل کنید و از ریزداده ها برای اشتراک گذاری بهتر در فیس بوک و توییتر استفاده کنید.


برنامه های مهم

همانطور که می بینید، یک طرحواره برای سال ها بخشی از وب سایت شما خواهد بود، اما با توجه به اینکه هر طرحواره به اطلاعات و طرح بندی منحصر به فرد خود نیاز دارد، ما لیستی از محبوب ترین طرحواره ها را گردآوری کرده ایم. تو اینجایی:

کتاب (معرفی کتاب)

شر

اندازه گرفتن

رویداد

مکان، کسب و کار محلی

استخدام

رستوران

محصول، پیشنهاد

بررسی کنید، امتیاز دهید

در پادکست

ترتیب

شخص(ها)

طرحواره های غیر متنی: AudioObject، ImageObject، VideoObject.



سوالات متداول (سؤالات متداول)

اینها تنها تعدادی از لیست طولانی طرح های مختلف است، ما سعی کرده ایم محبوب ترین آنها را آماده کنیم و به مرور زمان اضافه کردن این طرح ها به وردپرس را به شما آموزش خواهیم داد.

جالب است که این موارد با گذشت زمان توسعه یافته و افزایش می یابد و تعداد آنها افزایش می یابد، به عنوان مثال اخیراً در طرح نسخه 6.0 MediaGallery، SportsEvent، FloorPlan اضافه شده و توابع جدیدی به JobPosting اضافه شده است.

 

مطالعه از رفرنس: https://blogten.ir/about-schema/




|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: